Dienstag, 3. Juli 2012

Cellulite Hautöl Birke & Orange (Olejek do skóry, antycellulitowy - Brzoza i pomarańcza) plus rolka czyli jak wyrolowac celulit:)

Hey:)
Dzisiaj chcialam Wam pokazac w jaki sposob walcze z celulitem:)

Zakupilam sobie do tego celu - olejek Cellulite Hautöl Birke & Orange (Olejek do skóry, antycellulitowy `Brzoza i pomarańcza`) oraz taka zwykla rolke (koszt rolki okolo 2 euro)



 a oto co o olejku mozemy przeczytac - co obiecuje producent:

''(...)Bogata i świeża pielęgnacja. Wyraźnie gładsza i bardziej sprężysta skóra. Każda skóra zasługuje na indywidualną pielęgnację. Olejek do skóry Alterra Cellulite został opracowany, aby zapobiegać zewnętrznym objawom cellulitu. Wyjątkowa formuła pielęgnacyjna z olejkiem limetkowym i olejem z pestek moreli łatwo się wchłania, a w połączeniu z masażem wspomaga podczas nakładania oczyszczenie skóry z produktów przemiany materii i łagodzi efekt pomarańczowej skórki. Olej z awokado, oliwa z oliwek, olej z jojoby, olej z orzechów makadamia, olej z pestek winogron oraz olej z miąższu owoców rokitnika zwyczajnego dodatkowo rozpieszczają skórę, która staje się bardziej sprężysta i elastyczna. Naturalny zapach ożywia zmysły(..)''

Skład: Glycine Soya Oil*, Simondsia Chinesis Seed Oil*, Prunus Armeniaca Kernel Oil, Prunus Armeniaca Kernel Oil*, Olea Europaea Fruit Oil*, Vitis Vinifera Seed Oil, Persea Gratissima Oil, Limonene**, Betula Alba Leaf Extract*, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Ruscus Aculeatus Extract, Citrus Aurantium Dulcis Oil, Citrus Nobilis Oil, Parfum**, Actinidia Chinesis Seed Extract, Hippophae Rhamnoides Oil*, Tocopherol, Citrus Medica Limonum Peel Oil, Citrus Aurantifolia Oil, Helianthus Annus Seed Oil, Helianthus Annus Seed Oil*, Rosmarinus Officinalis Extract*, Rosmarinus Officinalis Leaf Extract, Citral**, Linalool**, Geraniol** (18.02.2012)

* z kontrolowanej biologicznie uprawy
** z naturalnych olejków eterycznych


to wszystko wyczytamy na opakowaniu ale czasem warto to powtorzyc dla mniej wtajemniczonych:)))

Moja rolka wykonana jest czesciowo z drewna  a czesciowo z plastiku - te kolce sa  twarde nie wyginaja sie  i nie odksztalcaja  ...  i naprawde czuje je podczas '' masowania-rolkowania '':))))))
Bardzo wygodny jest tez uchwyt do trzymania - rolka trzyma sie pewnie w dloni i nie wyslizguje sie


Oczywiscie wiem, ze na walke z celulitem sklada sie wiele czynnikow takich jak:
nawyki zywieniowe :
warto wyeliminować z jadłospisu proste węglowodany (napoje gazowane, słodycze), tłuszcze zwierzęce (zwłaszcza czerwone mięso) oraz ograniczyć picie kawy,
nalezy za to spożywać jak najwięcej produktów, które zawierają białko i błonnik (białe mięso, ryby, świeże warzywa i owoce) oraz pamiętać o piciu dużej ilości niegazowanej wody oraz herbaty ziołowej.
nalezy pamietac tez o ruchu:)
aktywnosc fizyczna jest bardzo wyzna jesli chcemy skutecznie zredukować cellulit

i ostatni krok to wlasnie:)
pielegnacja i ujedrnianie - to wlasnie ten krok dzisiaj opisuje czyli 1/3 walki z celulitem:)
- ja staram sie stosowac wszystkie trzy kroki:)) no wiadomo roznie bywa ale staram sie:))))



Pielegnacja i ujedrnianie:

Co wieczor od jakis dobrych 2 tygodni staram sie uzywac tego wlasnie  olejku Alterra - brzoza&pomarancza  - nie tylko na uda i pośladki ale i na resztę ciała (brzuch, ramiona).
 Musze podkreslic, iz bardzo podoba mi sie jego cytrusowy zapach z lekko  ziolowa nuta....- tak chyba tak bym to okreslila - wyraznie wyczuwalna jest taka ziolowa nuta:))
 Ja olejek uzywam zaraz po prysznicu na jeszcze lekko wilgotna skore - niewielka ilosc nalewam w zaglebiene dloni i rozprowadzam  szybkimi kolistymi ruchami.
Nastepnie  biore do reki   moja rolke i tak przez kilka minut staram sie masowac strategiczne miejsca:)))
Oczywiscie czesto przed prysznicem wykonuje moj ulubiony peeling kawowy - wtedy dzialanie olejku jest jeszcze bardziej intensywne:))
Moj peeling kawowy to mieszanina: sparzonej kawy,soli i odrobina cynamonu:)))


Musze przyznac ze bogactwo olejkow wchodzacych w sklad tego kosmetyku min:olej z awokado, oliwa z oliwek, olej z jojoby, olej z orzechów makadamia, olej z pestek winogron oraz olej z miąższu owoców rokitnika zwyczajnego
 -  spowodowalo naprawde, ze moja skora  stala sie  bardziej sprężysta i elastyczna, lepiej nawilzona.
 Efekt nawilżenia  utrzymuje się u mnie  kilka godzin, zauwazylam rowniez , że skóra jest bardziej napięta,wygladzona, jędrna i miękka. Oprocz tego slicznie pachnie:)) uwielbiam ten zapach:))))

Oczywiscie  nie oszukujmy się, żaden olejek ani krem nie usunie nam celulitu w 2 tygodnie:)) 
ale na dzien dzisiejszy jestem z jego efektow i dzialania bardzo zadowolona
 ( nadal jednak  bede kontynuowała moj plan '''wyrolowania celulitu ''  wiem tez, ze bez ćwiczeń, diety sam olejek nie zdziala cudow)


 Wiem, ze wiele osob chwali sobie ten olejek uzywajac go od wlosow jako odzywke i podobno doskonale sie do tego sprawdza - ja przyznym sie, ze jeszcze nie probowalam :)
Mieliscie juz do czynienia  z tym olejkiem? jak wrazenia?

                                                                        pozdrawiam pa

50 komentarze:

  1. ten olejek bardzo ładnie pachnie i przyjemnie mi się go stosowało. Jeżeli masz wrażliwą skórę, to nie nakładaj tego olejku na włosy.
    Ja skuszona namowami innych dziewczyn to zrobiłam i niestety nie warto.

    AntwortenLöschen
  2. ehh ja zupełnie nie mam cierpliwości do takich rzeczy. życzę wytrwałości!

    AntwortenLöschen
  3. Ja na celulit,używam balsamów i zakładam na jakiś czas folie spożywczą oddychającą i potem robie masaż. Te rolki są ciekawe!

    AntwortenLöschen
  4. fajna jest ta rolka. oby udało Ci się zwalczyć ten okropny cellulit, ja niestety nie mogę sobie pozwolić na takie zabiegi, moja skóra na udach jest super delikatna. życzę jak najdłużeszej systematyczności :)

    AntwortenLöschen
  5. Ja na szczęście nie mam celulitu:) Ale i tak jestem zbyt leniwa do takich zabiegów.
    Pozdrawiam.

    AntwortenLöschen
  6. Huh, ja tam się modlę, abym nigdy nie musiała go zwalczać :P

    AntwortenLöschen
  7. świetne te rolki ale jak znam życie i mój cellulit, nawet im na pewno by się dzielnie przeciwstawił :)

    AntwortenLöschen
  8. Widząc co musialabym wykreslic z jadlospisu , wiem ze celulit bede miec zawsze:D

    AntwortenLöschen
  9. Życzę systematyczności ;)

    AntwortenLöschen
  10. Mnie kuszą bańki chińskie (właśnie w połączeniu z tym olejkiem) - niestety deficyt finansowy na razie nie pozwala mi na taką rozrzutność...

    AntwortenLöschen
  11. Ja już próbowałam z taką rolką, zdaje egzamin przez pierwszy miesiąc - jak wszystko co nowe;)
    Potem sięgasz sporadycznie.

    AntwortenLöschen
  12. Nie próbowałam jeszcze tego olejku :)
    Pozdrawiam

    AntwortenLöschen
  13. obecnie mam z alterry olejek migdały i papaja, jak tylko go wykończę, kupię sobie ten na cellulit - nawet jak nie pomoże, to na pewno nie zaszkodzi :D

    AntwortenLöschen
  14. ja chetnie bym sprobowala baniek chinskich ale boje sie ze moglabym sobie wyrządzić krzywde:P mam nadzieje ze przyniesie ci to efekty ja osatnio jak bylam w niemczech to zakupilam ten olejek ale jeszcze czekam az rodzinka mi wysle paczke;p

    AntwortenLöschen
  15. Nie, nie mialam do czynienia z tym olejkiem i pewnie nie bede miala. Co to w ogole za pytanie jest?!:) hihihi Z tym rolowaniem sie, niezly pomysl, ale ja chyba bym sie poddala po 2 tygodniach, ciezko u mnie z systematycznoscia. Ktos powienien stworzyc lozko rolujace, wtedy bym sie skusila na tego typu zabiegi.

    AntwortenLöschen
  16. hmmm zmotywowałaś mnie do walki z celulitem ! :D Bo tak nagle wszyscy zaczną ćwiczyć, smarować sie itp, a tylko ja zostane z tym obrzydlistwem na nogach ! :( a na to pozwolić nie moge ^^

    AntwortenLöschen
  17. Cellulitis to problem wielu kobiet. Moje klientki z nim dzielnie walcza. Od 4 lat prowadze salon rollmasazu. Maszyna opiera sie na dzialaniu takim jak Twoja mala roletka z tym ze przez godzine jestem wymasowana od stop do glowy :)

    AntwortenLöschen
  18. Mam identyczny sposób na cellulit :) Ten sam olejek i podobny przyrząd ;) Trzy razy w tyg używam olejku a w pozostałe dni balsamu z Eveline :)

    Buziaki,Magda
    PS.Zapraszam na nową notkę Kochana :)

    AntwortenLöschen
  19. Ooo będę obserwować bo jestem strasznie ciekawa :)! Ja niedługo zaczynam walkę i stawiam na bańkę chińską oraz spray tołpy- mam nadzieję że będzie skuteczne, bo cholerstwo jest ciężkie do zniszczenia :(

    Pozdrawiam

    http://alwaysthetallest.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  20. hi :) you've a really great blog :) may we could follow each other? :) it will be a great pleasure to me :)

    AntwortenLöschen
  21. Dziękuję ;* Nie miałam z nim styczności ;d

    AntwortenLöschen
  22. Anonym7/04/2012

    Jak ja nie znoszę cellulitu...

    AntwortenLöschen
  23. mm... to musi pięknie pachnieć! ^^

    AntwortenLöschen
  24. Dziękuję, tyle komplementów w ciągu kilki minut, od razu nastrój się poprawia :) :*

    Muszę sobie taki przyrząd do masażu kupić, bo ja używam różnych balsamów, ale w sumie różnicę zauważyłam, odkąd zaczęłam regularnie ćwiczyć na siłowni:)

    AntwortenLöschen
  25. Podziwiam Cię za tyle wysiłku!!

    AntwortenLöschen
  26. bardzo lubię te olejki z alterry używam ich głównie do olejowania włosów, ale również nakładam je na ciało, tego z brzozy i pomarańczy jeszcze nie miałam ale mam zamiar również wypróbować :)

    obserwuje i liczę na rewanż :D

    AntwortenLöschen
  27. mM rolki do masażu super :) Pozdrawiam, www.monika-paula.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  28. Fajny masażer, olejek też :)

    AntwortenLöschen
  29. ooo chyba musze sie wybrac do sklepu:)pozdrawiam i zapraszam
    jamaima.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  30. Ja koszystam z bio oil, ale chyba sie skusze na ten Twoj olejek. Ogolem bardzo lubie olejki.

    AntwortenLöschen
  31. Bardzo fajny sposób, myślę, że właśnie tak jak napisałaś w połączeniu z dobrą dietą i ćwiczeniami potrafi zdziałać cuda:)

    Pozdrawiam:)

    AntwortenLöschen
  32. mam olejek alterra z migdałem bodajże i używam do olejowania włosów i masazu pleców :)

    AntwortenLöschen
  33. Ja nie miałam nigdy do czynienia z takim olejkiem, kto wie, może spróbuję , pozdrawiam :)

    AntwortenLöschen
  34. jeszcze go nie próbowałam.. kończę oliwkę z Ziaji.. masażer fajny! życzę wytrwałości i trzymam kciuki:) ja też się antycellulituję:)

    AntwortenLöschen
  35. Mam kilka takich masażerów, ale jakoś wytrwałości mi brak;( tak jak piszesz walka z cellulitem to walka na kilku etapach;(

    AntwortenLöschen
  36. Ja mam taki masażer z wypustkami drewnianymi, sprawdza się nieźle :)

    AntwortenLöschen
  37. super zapraszam do mnie http://welovefashionstar.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  38. Świetny sposób, pozdrawiam :)

    AntwortenLöschen
  39. z doświadczenia wiem że na cellulit najlepiej działa zintensyfikowany atak każdą możliwą metodą :D Twój z pewnością da efekty , dołóż do tego jeszcze codzienny peelinig ( gruboziarnisty ) i trochę ćwiczeń i będzie dobrze :)

    pozdrawiam

    Daggi

    AntwortenLöschen
  40. Anonym7/06/2012

    Uwielbiam masaże . Zapraszam do mnie http://amaze-w-i.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  41. ja juz obserwuję i teraz liczę na Ciebie :)

    AntwortenLöschen
  42. Mam ten olejek, ale używam go do włosów.

    AntwortenLöschen
  43. a tak z ręką na sercu , w skali 1-6 ile byś dała temu olejkowi? warto?

    ściskam,
    Lona

    AntwortenLöschen
  44. witaj, gdzie mogę dostać taką rolkę? szukam jej po całym internecie i nic:(

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. poszukaj w rossmanie albo jakiejs innej drogerii - ja kupilam w drogerii Müller ale podobne ma tez rossmann

      Löschen