Montag, 25. Juni 2012

Essie - Rose Bowl

hey :)
Jakis czas temu pisalam Wam o zakupie lakieru essie california coral  KLIK - recenzja
 - tak w tym roku stawiam na kolory:))) Dziasiaj czas na essie Rose Bowl - przepiekny malinowy kolor -  rowniez idealny na lato:)


Jesli chodzi o moja opinie na temat  lakierow essie  to dosc obszerna recenzje zrobilam przy wpisie essie california coral  - zbyt wiele nowego tutaj nie napisze :))))

Jego plusy :
- łatwo się go nakłada - wygodny pedzelek , nie pozostawia smug, śliczny kolor :)
- delikatnie połyskujący
- dosc szybko zasycha i nie rozmazuje się
- konsystencja to taki ''rzadziak '' w przeciwienstwie do essence color&go i troszeczke na poczatku musialam sie przyuczyc do tej zdecydowanie plynnej konsystencji - ale troche wprawy i jest juz oki - oczywiscie dla jednych to plus dla innych minus - mi w tej chwili nie sprawia to juz problemu
-wydajny - nie potrzeba nakładać wielu warstw, aby wydobyć przepiękny kolor - na zdjeciach mam tylko jedna warstwe,
- nie pozostawia smug, latwo sie rozprowadza,
pedzelek dla mnie ok:)
Minusy:
- trzeba uwazac zwlaszcza jesli nie ma sie wprawy z tak plynnymi lakierami, bo gdy nabierze się za dużo lakieru, to spływa z plytki paznokcia w szczeliny i wyglada to nieestetycznie - ale to tak jak pisalam kwestia wprawy:) -  ja teraz  juz tego wogole nie odczuwam jak minus:)

pojemnosc lakieru 15 ml ( 3- krotnosc w porownaniu essence color&go 5 ml)



Lakier essie rose bowl jest bardzo wydajny a kolor bardzo dobrze napigmentowany - na zdjeciach mam jedna warstwe - kolor jest mimo to intensywny i nasycony.
 niezwykle trwały - spokojnie wytrzymuje kilka dni bez wycierania sie , odpryskiwania czy matowienia, kolor jest sliczny i błyszczący.


Trudno mi okreslic jego barwe - malinowy?



tutaj dla porownania z lewej rose bowl z prawej california coral



Jedyny minus tych lakierow to dla mnie cena - mogliby robic mniejsze opakowania i wtedy cena tez bylaby o wiele atrakcyjniejsza bo 15ml to naprawde duza buteleczka:)



ciekawa jestem jak bedzie wygladala konsystencja tych lakierow za rok?
 - dajcie koniecznie znac w komentarzach jesli ktos je mial i  wie jak zmienia sie ich konsystencja z czasem - a moze wogole sie nie zmienia :)


z lewej california coral z prawej rose bowl


                                                                              pozdrawiam pa:)


50 komentarze:

  1. Cudny, jak się patrzy to aż słodko mi się robi;) Pozdrawiam

    AntwortenLöschen
  2. jasne, czemu nie :) super kolor lakieru :)

    AntwortenLöschen
  3. Świetny kolor! :) Ja powiedziałam sobie, że jak wykorzystam jakieś 2 lakiery to w nagrodę kupię sobie jakiś z essie :) nie mialam zadnego koloru a strasznie mnie kusi. Świetny efekt jak na jedną warstwę :D

    Buziaki, Magda :)

    AntwortenLöschen
  4. Faktycznie, przepiękna malinka!

    AntwortenLöschen
  5. szkoda że są drogie bo bardzo się z nimi polubiłam :)

    AntwortenLöschen
  6. Anonym6/25/2012

    cudne paznokcie!

    AntwortenLöschen
  7. O jaka ładna malinka :) ten pomarańczowy też przyjemnie wygląda :)

    AntwortenLöschen
  8. Anonym6/25/2012

    Masz bardzo fajny blog :D

    zapraszam do mnie : http://marzeniasawszystkim.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  9. California coral - piękny ;)

    AntwortenLöschen
  10. śliczne lakiery , obserwuję

    AntwortenLöschen
  11. ten mainowy jest ekstra ;D na lato warto go mieć ! mam taki sam :) Pozdrawiam, www.monika-paula.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  12. piękna ta malina, taka dojrzała, pełna słońca, faktycznie na lato cudna :)
    całuski

    AntwortenLöschen
  13. Sliczne kolorki..uwielbiam ich lakiery. Dziekuje za miły komentarz.Pozdrawiam Ewa

    AntwortenLöschen
  14. oba kolory są świetne! :)
    a jaka jest ich dokładna cena ;>?

    AntwortenLöschen
  15. ech... no i wpadlam jak sliwka w kompot, wszyscy chwala, zachwycaja sie a ja ani jednego lakieru z essence jeszcze nie mam i w takich chwilach czuje sie hmmm... jakbym i ja chcila w koncu miec jakis!

    AntwortenLöschen
  16. malinowy na bank, choc ten koralowy tez ciekawy, ja ostatnio kupilam 2 w TKMAX niestety naklejki moim zdaniem nie zgadzaja sie z zawartoscia:(

    AntwortenLöschen
  17. Stylowy :)
    Zapraszam do mnie , Obserwujemy ?

    AntwortenLöschen
  18. przepiękny, bardzo elegancki i na pewno na wiele okazji:) oba lakiery w moim stylu:) pozdrawiam

    AntwortenLöschen
  19. świetne kolory :) ja mam zawsze takiego lenia do malowania paznokci.. zabieram się i zabieram z tydzień czasu aby je pomalować :p

    AntwortenLöschen
  20. Moze kiedyś uda mi się je przetestować:)

    AntwortenLöschen
  21. Czekałam na niego - przepiękny :)

    AntwortenLöschen
  22. loving the colour!

    natalie
    http://lucyandtherunaways.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  23. Świetny i bardzo modny! :) Pozdrawiam :)

    AntwortenLöschen
  24. Ładne kolorki :)

    Zapraszam do mnie

    http://streetfashionforeveryday.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  25. Anonym6/26/2012

    Świetne kolory, ale jednak bardziej podoba mi się malinowy :D
    +zapraszam do mnie po długiej przerwie ;)

    AntwortenLöschen
  26. Ladnie Ci w tym kolorze, chcialabym miec takie ladne paznokcie...niestety...nie da sie

    www.magdalenamarszalik.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  27. mam podobny kolor, ale jakoś nigdy nie wypróbowałam:( aahh, przez ciebie, chyba się skuszę ;p :*

    AntwortenLöschen
  28. Śliczne kolorki
    Zapraszam do mnie :)

    AntwortenLöschen
  29. piekne kolorki :) klasyka

    AntwortenLöschen
  30. ładne sa kolory i lakiey z tej firmy szczególnie lubię ich pastele :)

    zapraszam do mnie :)
    http://welcomehome7.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  31. Super kolorki:) zapraszam na nowy post:*

    AntwortenLöschen
  32. świetny malinkowy odcień - bardzo mi się podoba :)

    AntwortenLöschen
  33. Śliczne kolory. ♥
    http://lilianka-blog.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  34. kocham takie malinowe kolorki! :D

    AntwortenLöschen
  35. Piękny kolor :) Obydwa są bardzo ładne :)

    AntwortenLöschen
  36. Bardzo ładny kolorek. A z takimi rzadkimi lakierami żeczywiście trzeba uważać ;)
    Zapraszam:
    http://haveadreamm.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  37. Anonym6/28/2012

    ja ma podobny kolor i bardzo go lubię :]

    AntwortenLöschen
  38. śliczne kolorki! :) obserwuję i zapraszam do mnie: www.nenkablog.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  39. Jejku dzieki za pamiec!!!!! Piekne kolorki, na lato uwielbiam wlasnie takie korale, malinki, pomarancze i fuksje.:-) p.s. wpadnij na moj blog w niedziele albo poniedzialek bo mam w planach bardzo fajne rozdanie.:-)

    AntwortenLöschen
  40. Kochana malinowy lakier na lato jak najbardziej. Kolorek jest przesliczny!

    AntwortenLöschen