Sonntag, 15. April 2012

Truskawkowy zawrot glowy

Hey
Dzisiaj przedstawie Wam moj ulubiony deserek - wykonuje sie go bardzo szybko i jeszcze nie spotkalam sie z osoba, ktorej by nie zasmakowal:) Deser podpatrzylam w programie w tv - mojej ulubiennicy  Nigelli Lawson
Orginalny przepis ten, ktory wykonywala w programie polegal na dodaniu zamrozonych malin ale ja zamienilam na swieze truskawki - Nigella tez oczywiscie mowila ze maliny  mozna zamienic

 A wiec zaczynamy:



        skladniki:
swieze lub mrozone  truskawki okolo 500g
jogurt naturalny
biszkopty
cukier


1. Truskawki myjemy


2. Za pomoca blendera rozgniatamy i slodzimy je do smaku cukrem


3.Biszkopciki rowniez kruszymy na drobne kawaleczki


4. Ukladamy warstwowo: warstwa truskawkowa nastepnie
warstwa pokruszonych biszkoptow
warstwa jogurtu naturalnego
i od nowa kolejna warstwa truskawkowa, pokruszone biszkopty i jogurt naturalny..........


gotowe - deserki mozna przed podaniem schlodzic albo od razu jesc!!!
smacznego!!!



 mam nadzieje, ze deser przypadnie do gustu:)
                                                  pa




11 komentarze:

  1. Truskawki! Nie jadłam ich od zeszłych wakacji:) Świetny i zdrowy deserek.

    PS. Kochana nie wiem czy wiesz, ale nie można odwiedzić Twojego bloga przez profil bloggera, ponieważ jest zablokowany. Dziś chciałam kliknąć i odwiedzić Twój blog (bo zostawiłaś komentarz u mnie i przez ten komentarz chciałam wejść do Ciebie), a okazało się,że profil jest niedostępny.. Radzę zmienić to w ustawieniach, bo inaczej mało kto będzie mógł odwiedzić Twojego bloga:)

    AntwortenLöschen
  2. wygląda pysznie:) przejrzałam bloga i fajnie piszesz, oczywiście, że z chęcią będę obserwować:)

    ps. jeśli nie jest to niezbędne to wyłącz weryfikację obrazkową, utrudnia dodawanie komentarzy

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. dzieki za podpowiedz - ja dopiero zaczynam i nie wiedzialam nawet ze mam tez wlaczona - a nie lubie tego - jeszcze raz dzieki zaraz dolaczam Ci :)
      pozdrawiam

      Löschen
  3. Uwielbiam zblendowane truskawki z cukrem i jogurtem! Ja pije to jako koktajl, ale jak tylko się pojawią zrobię taki deser! :)
    Już nie mogę się doczekać :)

    Właśnie przyszło mi na myśl, że skoro mam w domu kiwi wyczaruję coś podobnego :D

    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych :)

    AntwortenLöschen
  4. Nie ma za co:) Mnie samej też było trudno na początku w tym wszystkim się połapać.
    Tak, teraz już jest odblokowane:) Weryfikacji też nie ma.

    AntwortenLöschen
  5. hmmm truskawki mniam,
    a tu w uk jak na razie trafiam ciągle bez smaku kompletnie, pięknie wyglądają, a smaku brak

    AntwortenLöschen
  6. oo..deserek bardzo kuszący, lubię takie:)

    AntwortenLöschen
  7. Wygląda przepysznie.;) Musze go koniecznie wyprobować;)
    Obserwuje i pozdrawiam;)

    AntwortenLöschen
  8. smakowicie sie prezentuje :)

    AntwortenLöschen
  9. mmmm z pewnością pyszne!:) pozdrawiam ;)

    AntwortenLöschen
  10. pycha! jak jutro pootwierają sklepy idę po truskawki i biszkopty!

    AntwortenLöschen